Friday 12 August 2011

No title:)))

I'm happy...prezivela sem dva zelo zanimiva dneva. Se se spomnete, ko sem se pritozevala nad cesto in Alfredovo voznjo??? No, Alfed je zakon (ceprav me je nategnu za 25 $, kar sem ugotovila sele cez dva dni, ko sem se mal menla s folkom)...vceraj sem se prvic mela priloznost peljat z minivanom v Kingstown. To je sele dogodivscina. Predstavljajte si, da se sami vozite v rdecem Ferrariju, z odprto streho in ful fajno musko, po avtocesti...in ce vam od tega ostane sam fajna muska, potem si mogoc lahk predstavljate kak je zgledala voznja. V minivanu nas je blo 16, vozl smo se 260 km/h, klimo smo mel, ko so ofnal vse okne, naravnost pa smo se vozl celi dve minuti, ce sestejem vso ravnino v eni uri. Trudla sem se neki slikat, ampak vse kar mi je uspel nardit, je ta zmazek:


Ampak je pa vzdusje fenomenalno...vsak se briga zase, ce koga prevzame muska, poje, groovajo itak vsi...zanimivo... Mesto pa ima dejansko duso...vsepovsod se neki dogaja, folk je vsepovsod...v bistvu je mal kaoticno, ampak ta kaos je tak prijeten. Opazijo te vsi in pozdravijo te skor vsi (just because I'm white...nism si misla, da bom kdaj to rekla:)))). Ja, vem, da ni vse tak super kot zgleda, ampak generalno gledano, je vzdusje ful prijetno...pac, res cist drugacna kultura...and I simply like it, so, bite me;). 


Pa da se vrnem se mal v solo..morm priznat, da se vsak dan boljs pocutim. Ljudje tu so res fajni. Vsak dan se menim s kakim vec in vsak dan se pocutim bolj del ''sekte'':))). Danes sem dejansko zacela delat. Za tiste, ki vam  niti priblizno ni jasn kaj delam...naj na kratko razlozim: v prvih treh mesecih morm ''odsluzit'' stipendijo, ki so mi jo dal (polovico so mi oni placal), to pomeni, da sem del Action teama. Kar pomeni, da med tednom delamo dopoldne v sadovnjaku in v vrtovih, popoldne pa je cas za promocijo. Sobote so mal drugacne, nedelje pa smo fraj...na gospodov dan se pa res ne sika delat:))). V detajle ne bom sla, ker nima smisla...vam bom sproti kako stvar razlozla, ker zdej se sama tocn ne vem kak pa kej:))). V glavnem, sele cez tri mesce zacnem s pripravami na Ekvador, kamor gremo sele februarja. 
Dans sem tud prvic sodelovala pri ''hisnih'' opravilih, kar pomeni, da sem po vecerji pomila posodo. Sej vem, da se slisi smesn, ampak niti ni tak zelo. Pomivala sem posodo za priblizno 30 ljudmi, tak da sem dobila med prsti plavalno kozico. Zdej je ze vredu, ce je slucajno koga zaskrbel :)))). Po vecerji pa se folk ponavadi mal preklada iz ene sedezne na drugo in tud dans je blo tak. To je lahk tud zelo produktivno...danes sem se recimo zmenla, da bom hodla z dvema puncama laufat, ker ze cist predolg traja ta moj lenoritis, kar se miganja tice. Vam naslednjic povem, ce sem kej nardila v tej smeri. Mogoc mi do naslednjega javljanja uspe uporabit se kako fitnes napravo, ampak ne bom prevec optimisticna. Mogoc bom pa sam sedela ob kolesu...razgled je isti:))). We will see...

P.S. Ce ma kdo kak predlog za online promocijo (promovirat mormo programe, ki se zacnejo naslednje leto izvajat na soli), mi ga naj prosim zaupa...pliiiiiiiiiiiz!!!!!!!!!:)

No comments:

Post a Comment